Partners van het eerste uur
Het is een mooie manier om aan een breed publiek te laten zien dat een inclusieve en diverse werkvloer niet alleen heel goed werkt, maar ook supermooi is. Zo hebben we met onze toppers zaadjes uitgedeeld om impact te zaaien en zijn we met een hoogwerker de lucht in gegaan om met elkaar in gesprek te gaan en mensen letterlijk en figuurlijk een andere blik op de wereld te geven. Dit jaar gaan we weer op een geheel andere manier connecten!


De WorkPlace Xperience is uitgegroeid van een netwerkbijeenkomst tot een inspirerend platform waar innovatie, duurzaamheid en samenwerking centraal staan. Het evenement heeft een groei doorgemaakt in zowel het aantal als de diversiteit van partners en deelnemers. WPX biedt nu meer interactieve sessies en ervaringsgerichte activiteiten, waardoor deelnemers trends en best practices sneller kunnen toepassen in hun eigen werkomgeving.
Voor HEYDAY is de WPX vanaf de eerste jaargang een belangrijke datum in onze agenda’s. Door de ontvangst van de gasten te mogen verzorgen met HEYDAY Hospitality, een goed gevuld beursprogramma te faciliteren met HEYDAY Consultancy en inmiddels voor de 2e keer een designer te mogen leveren heeft WPX voor HEYDAY betekent dat we richting de facilitaire markt ons visitekaartje hebben kunnen afgeven, onze relaties een mooie dag hebben kunnen geven en nieuwe klanten hebben mogen verwelkomen.


Het gaat echt om het woord ‘Xperience’: elk jaar gaat het om een complete gebruikerservaring. Die krijg je niet door één enkele dienst aan te bieden, want daarvoor heb je verschillende expertises nodig. Het is een plek waar je van elkaar kan leren. En elkaar kan inspireren. Op die manier werken we samen voor de ultieme ervaring in de werkomgeving.
Elk jaar proberen we iets bijzonders te maken voor de WorkPlace Xperience, het is voor ons een groot punt op onze agenda al sinds de eerste editie. Daar willen we laten zien waar we voor staan. Het is niet een marketings oefening, maar echt een plek om te sparren met gelijkgestemden
